Vásárlói információk

 

KÉRDÉSEK és VÁLASZOK a WEBSHOPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSRÓL

 

Szeretettel köszöntünk az ARS UNA – WEBSHOPban! Ezen az oldalon megtudhatod, hogy milyen módon tudsz rendelést leadni, mit kell tudni a megrendelt termékek szállításával és átvételével kapcsolatban, sőt, még arról is, hogy mit kell tenned, ha véletlenül mindkét nagyi ugyanolyan tolltartót rendelt a csemetének!

Nézzük sorban a leggyakrabban előőforduló kérdéseket!

 

„Hogyan tudok rendelést leadni webshopon keresztül?”

Az Ars Una Studio webáruházában a vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. Ezt követően tudod megrendelni a kiválasztott termékeket – minden esetben a „Kosárba”-gombra kattintással.

 

„Hogyan tudom regisztrálni magam?”

Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában lévő emberalakra való kattintást követően tudsz. Amint rákattintasz a sziluettre, lenyíló ablak jelenik majd meg, majd a "Regisztráció" feliratú gomb megnyomását követően töltsd ki az űrlapot. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet és személyes adatokat adj meg, hiszen ezekkel tudunk precízen dolgozni a rendelés felvétele során.

 

„Milyen lépésekben történik a rendelés leadása?”

1. Bejelentkezés/regisztráció: 

  • Az Ars Una webshopban regisztráció után tudod összeállítani vásárlói kosarad tartalmát, vagyis a rendelést.
  • A honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva regisztrálhatod adataidat, vagy beléphetsz a már korábban megtörtént regisztráció esetén a bejelentkezéshez használt e-mail címed és jelszavad begépelésével.

2. A termék kiválasztása: 

  • Bejelentkezés után tudod kiválasztani a megrendelni kívánt termék(ek)et.
  • A termék képére kattintva nagyobb méretben is meg tudod tekinteni az adott termék fotóját. (Az ábrázolt képek a tényleges termékektől eltérőek lehetnek.)
  • Ezen az oldalon megadhatod, hogy hány darabot rendelsz a termékből, majd a KOSÁRBA gombbal hozzáadhatod azt vásárlói kosaradhoz. 

3. Megrendelés: 

  • Miután megtörtént a termékek kiválasztása, a jobb felső sarokban lévő „Kosár tartalma” feliratra kattintva állíthatod össze a termékek megrendelését.
  • A következő oldalakon történik a szállításhoz és a számlához szükséges adatok megadása és a rendelés véglegesítése.
  • Az utolsó oldalon a Rendelés feladása gomb megnyomásával küldheted el megrendelésedet.

4. Rendelés visszaigazolása:

  • Megrendelésedről visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés során megadott e-mail címre.

5. A rendelés átvétele és kifizetése

 

„Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazolás a megrendelésről?”

Ha a megrendelést követő három órán belül ez nem érkezik meg a visszaigazoló levelünk, kérjük, NE küldd el újból a megrendelést, hanem vedd fel velünk a kapcsolatot az info@arsuna.hu e-mail címen vagy a 061-279-2324-es telefonszámon.

 

„Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?”

A webshopunkban kiválasztott termékeket házhozszállítással vagy mintaboltunkban személyesen tudod átvenni.

Amennyiben a kiválasztott terméke(ke)t házhozszállítással rendelted meg, úgy azt 3 munkanapos határidővel a Trans-o-Flex futárszolgálat juttatja el hozzád.  

FONTOS! Arra kérünk, hogy a futár jelenlétében bontsd ki, és ellenőrizd a kapott csomagot, hogy a rendelésed alapján hiánytalanul és sérülésmentesen érkezett-e meg minden termék, illetve ellenőrizd, hogy a számla egyik példányát a futár nálad hagyta-e. Amennyiben a termékeknél hiányt vagy sérülést tapasztalsz, úgy azt rögtön jelezd a futárnak és vegyetek fel róla jegyzőkönyvet, így a lehető legrövidebb idő alatt orvosolni tudjuk a problémát.

 

Mi történik, ha nem tudja kézbesíteni a futár a csomagot?”

Amikor megkapod az értesítést arról, hogy a rendelésed szállítás alatt van, mi már nem látunk rá arra, hogy mi történik a csomaggal. Ebben az esetben a csomag státuszáról, érkezésének időpontjáról a Trans-o-Flex futárszolgálattól kérhetsz tájékoztatást a rendelési adatok megadásával. A Trans-o-Flex Kft. központi ügyfélszolgálatának elérhetősége: 061-877-7400

Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a kiszállítási címen, és másnap újból megkísérli a csomag átadását. A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően a csomagot visszaszállítják az Ars Una Studio központi raktárába és a megrendelést ez esetben töröljük.

 

„Mennyibe kerül a kiszállítás?”

A szállítási költség magánvásárlók számára 1000.- Ft, 19.999 Ft bruttó összegű megrendelés felett ingyenes. Viszonteladóink részére a szállítási költséget nettó 35 000 Ft vásárlási összeg felett tudjuk elengedni.

 

„Hogyan tudom kifizetni a termékek árát?”

Házhozszállítás esetén készpénzzel vagy bankkártyával tudod kifizetni a megrendelést, az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnál.

A mintaboltban történő, személyes átvétel esetén lehetőség van készpénzzel, bankkártyával, illetve Sodexo és Erzsébet Utalvánnyal történő fizetésre is.

A következő utalványokat tudjuk elfogadni:

  • Erzsébet utalvány - Iskolai
  • Erzsébet utalvány - Ajándék
  • Erzsébet utalvány - Gyermekvédelmi
  • Edenred Ajándék- és Bevásárló utalvány
  • Edenred Beiskolázási utalvány

 

„Át tudom venni személyesen is a termékeket?”

Igen, lehetőséged van a megrendelt termékeket az Ars Una Studio Mintaboltjában (1113 Budapest, Csetneki u. 13., telefon: 061-279-2324) személyesen is átvenni a megrendelést követő 3-5. munkanaptól kezdődően, hétfőtől péntekig 10 és 18 óra között. Ebben az esetben, természetesen, nincs szállítási költség.

Kérünk, hogy mintaboltunkban történő átvétel esetén is ellenőrizd még indulás előtt, hogy minden termék hiánytalanul és sérülésmentesen bele került-e az összekészített csomagba.

FONTOS! A személyes átvételre kért termékeket mintaboltunkban 14 naptári napig tudjuk tárolni, amennyiben ezalatt nem tudod átvenni a terméket, és nem is jelzed, hogy későbbi átvételt kérsz, úgy a rendelést töröljük. Amennyiben azonban már a rendelés leadásakor tudod, hogy csak több héttel később tudsz eljönni a termékekért, úgy arra kérünk, hogy ezt jelezd felénk, és mi ennek megfelelően hosszabb ideig tudjuk tárolni a rendelésedet.

 

„Webshopon rendeltem, megkaptam a terméket, de mégsem szeretném megtartani – mit tegyek?”

Először is, megpróbálhatsz mégis beleszeretni – meglepő talán, de az esetek többségében sikerül!

A webshopon történt rendelések kapcsán lehetőség van arra, hogy az áru átvételét követően 14 munkanapon belül a megrendelő elálljon a vásárlástól – erről itt találsz meg minden információt. 

 

„Külföldre is kérhetek kiszállítást?”

Az ARS UNA – webshopból, sajnos, csak Magyarország területén belül tudjuk kiszállítani a megrendelt termékeket.

Tippet azonban tudunk adni, hogy miként lehet a tiéd az áhított ARS UNA – iskolatáska, vagy füzetek, iskolaszerek:

  • Megkérheted egy kedves, Magyarországon lakó barátodat, hogy átvegye a csomagodat saját lakcímét, s később ő eljuttatja hozzád
  • Hívj fel bennünket, és kérj információt, hátha a Te lakhelyedhez közel is van viszonteladó partnerünk! Európa szerte több ország kisebb-nagyobb írószerboltjai is forgalmazzák iskolaszereinket, így nagy eséllyel találunk hozzád közel eső viszonteladó partnert!

 

„Megsérült az iskolatáska – kihez fordulhatok?”

Amennyiben ARS UNA – táskánál merült fel probléma, úgy a vásárlástól számított 2 éven belül javíttatjuk, illetve a hibától függően kicseréljük.

Természetesen minden esetben szükséges hozzá a vásárlás igazoló számla megléte, illetve az, hogy a hibás termék eljusson mintaboltunkba, amelynek címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13.

Ha nem tudod, hogy javítható-e a táska, illetve, hogy mit is kellene tenned, fordulj hozzánk bizalommal a következő telefonszámon: 061-279-2324

A webshopunkon, illetve mintaboltunkban forgalmazott egyéb termékeket illető garanciáról és a hibás termékek cseréjéről itt olvashatsz többet!

 

„Viszonteladó vagyok – rám pontosan milyen szabályok érvényesek?”

Viszonteladó partnereink itt találhatnak meg minden információt

 

„Viszonteladó szeretnék lenni – kinél kell érdeklődnöm?”

Ha szeretnél viszonteladóként ARS UNA – termékeket értékesíteni, elsőként egy viszonteladói szerződés megkötése szükséges. Erről itt találsz további információkat. 

 

„Sok infót olvastam itt, de lenne még kérdésem – hol érhetem el az ARS UNÁT?”

Igyekszünk minden lehetséges kérdésre választ adni már a honlapon, de mi magunk is abban hiszünk, hogy akkor tudunk a legprecízebben segíteni, ha személyesen, illetve telefonon is tudsz érdeklődni tőlünk.

Elérhetőségeink:

Mintaboltunk címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13. (H-P 10.00 – 18.00)

Mintaboltunk telefonszáma: 061-279-2324

E-mail címünk: info@arsuna.hu