ÚJ - Ars Una Webshop

KÉRDÉSEK és VÁLASZOK a WEBSHOPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSRÓL

 

Szeretettel köszöntünk az ARS UNA – WEBSHOPban! Ezen az oldalon megtudhatod, hogy milyen módon tudsz rendelést leadni, mit kell tudni a megrendelt termékek szállításával és átvételével kapcsolatban, sőt, még arról is, hogy mit kell tenned, ha véletlenül mindkét nagyi ugyanolyan tolltartót rendelt a Kicsinek!

Nézzük sorban, hogy mit szoktatok legtöbbször kérdezni tőlünk, kedves Vásárlók

„Hogyan tudok rendelést leadni webshopon keresztül?”

 

Az Ars Una Studio webáruházában a vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. Ezt követően tudod megrendelni a kiválasztott termékeket – minden esetben a „Kosárba”-gombra kattintással.

„Hogyan tudom regisztrálni magam?”

Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában a „Regisztráció”-gomb megnyomásával, a kért adatok megadásával tudod magad. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet és személyes adatokat adj meg, hiszen ezekkel tudunk precízen dolgozni a rendelés felvétele során.

 

„Milyen lépésekben történik a rendelés leadása?”

Bejelentkezés/regisztráció: 

  • Az Ars Una webshopban regisztráció után tudod összeállítani vásárlói kosarad tartalmát, vagyis a rendelést.
  • A honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva regisztrálhatod adataidat vagy beléphetsz a már korábban megtörtént regisztráció esetén a bejelentkezési neved és jelszavad begépelésével.

 

A termék kiválasztása: 

  • Bejelentkezés után a termékkategóriák oldalról tudod kiválasztani a megrendelni kívánt termék(ek)et.
  • A termék képére kattintva nagyobb méretben is meg tudod tekinteni az adott termék képét.
  • Ezen az oldalon megadhatod, hogy hány darabot rendelsz a termékből, majd a KOSÁRBA gombbal hozzáadhatod azt vásárlói kosaradhoz. 
  • A főoldalon a bal felső sarokban levő Keresés funkcióval közvetlenül is a kívánt termékre kereshetsz.
  • Ha már tudod, mit szeretnél megvásárolni, de első körben csak néhány terméket rendelnél meg, a többit tedd nyugodtan Kívánságlistára – Így később is előtted lesz, hogy melyik tolltartó vagy kulacs tetszett a gyerkőcödnek – Szuper segédlet ajándékötletekhez!

Megrendelés: 

  • Miután megtörtént a termékek kiválasztása, a jobb felső sarokban lévő „Kosár tartalma” feliratra kattintva állíthatod össze a termékek megrendelését.
  • A következő oldalakon 4 lépésben történik a szállításhoz és a számlához szükséges adatok megadása és a rendelés véglegesítése.
  • A negyedik oldalon a Rendelés feladása gomb megnyomásával küldheted el megrendelésedet.

Rendelés visszaigazolása:

  • Megrendelésedről visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés során megadott e-mail címre.

 

     A rendelés átvétele

„Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazolás a megrendelésről?”

Ha a megrendelést követő három órán belül ez nem érkezik meg a visszaigazoló levelünk, kérjük, NE küldd el újból a megrendelést, hanem vedd fel velünk a kapcsolatot az info@arsuna.hu e-mail címen vagy a 061 -279- 23- 24-es telefonszámon.

„Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?”

A webshopunkban kiválasztott termékeket házhozszállítással vagy mintaboltunkban tudod átvenni.

Amennyiben a kiválasztott terméke(ke)t házhozszállítással rendelted meg, úgy azt 3 munkanapos határidővel a Trans-o-Flex futárszolgálat juttatja el hozzád.  

 

Mi történik, ha nem tudja kézbesíteni a futár a csomagot?”

Amikor megkapod az értesítést arról, hogy a rendelésed szállítás alatt van, mi már nem látunk rá arra, hogy mi történik a csomaggal. Ebben az esetben a csomag státuszáról, érkezésének időpontjáról a Trans-o-Flex futárszolgálattól kérhetsz tájékoztatást a rendelési adatok megadásával. A Trans-o-Flex Kft. központi ügyfélszolgálatának elérhetősége: 06-1-877-7400

Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a kiszállítási címen, és másnap újból megkísérli a csomag átadását. A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően a csomagot visszaszállítják az Ars Una Studio központi raktárába és a megrendelést ez esetben töröljük.

„Mennyibe kerül a kiszállítás?”

A szállítási költség magánvásárlók számára 1000.- Ft, 19.999 Ft bruttó összegű megrendelés felett ingyenes. Viszonteladóink részére a szállítási költséget nettó 29.999 Ft vásárlási összeg felett tudjuk elengedni.

„Hogyan tudom kifizetni a termékek árát?”

Házhozszállítás esetén kizárólag készpénzben, (utánvéttel) tudod kifizetni a megrendelést, az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnál.

A mintaboltban történő, személyes átvétel esetén lehetőség van készpénz mellett bankkártyával, illetve Sodexo és Erzsébet Utalvánnyal történő fizetésre is.

A következő utalványokat tudjuk elfogadni:

  • Sodexo Iskolakezdési, Ajándék és Bónusz Utalványok
  • Erzsébet Iskolai, Ajándék és Gyermekvédelmi Utalványok

 

„Át tudom venni személyesen is a termékeket?”

Igen, lehetőséged van a megrendelt termékeket az Ars Una Studio bemutatótermében (1113 Budapest, Csetneki u. 13., telefon: +36 1 279 2324) személyesen is átvenni a megrendelést követő 3. munkanaptól kezdődően, hétfőtől péntekig 10 és 18 óra között. Ebben az esetben, természetesen, nincs szállítási költség.

 

„Webshopon rendeltem, megkaptam a terméket, de mégsem szeretném megtartani – mit tegyek?”

 

Először is, megpróbálhatsz mégis beleszeretni – meglepő talán, de az esetek többségében sikerül!

A webshopon történt rendelések kapcsán lehetőség van arra, hogy az áru átvételét követően 14 munkanapon belül a megrendelő elálljon a vásárlástól – erről itt találsz meg minden információt. (link: Vásárlástól való elállás – menüre)

 

„Külföldre is kérhetek kiszállítást?”

Az ARS UNA – webshopból, sajnos, csak Magyarország területén belül tudjuk kiszállítani a megrendelt termékeket.

Tippet azonban tudunk adni, hogy miként lehet a tiéd az áhított ARS UNA – iskolatáska, vagy füzetek, iskolaszerek:

  • Megkérheted egy kedves, Magyarországon lakó barátodat, hogy átvegye a csomagodat saját lakcímét, s később ő eljuttatja hozzád
  • Hívj fel bennünket, és kérj információt, hátha a Te lakhelyedhez közel is van viszonteladó partnerünk! Európa szerte több ország kisebb-nagyobb írószerboltjai is forgalmazzák iskolaszereinket, így nagy eséllyel találunk hozzád közel eső viszonteladó partnert!

 

„Megsérült a táska – kihez fordulhatok?”

 

Amennyiben ARS UNA – táskánál merült fel probléma, úgy a vásárlástól számított 2 éven belül javíttatjuk, illetve a hibától függően kicseréljük.

Természetesen minden esetben szükséges hozzá a vásárlás igazoló számla megléte, illetve az, hogy a hibás termék eljusson mintaboltunkba, amelynek címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13.

Ha nem tudod, hogy javítható-e a táska, illetve, hogy mit is kellene tenned, fordulj hozzánk bizalommal a következő telefonszámon: 061-279-2-24

A webshopunkon, illetve mintaboltunkban forgalmazott egyéb termékeket illető garanciáról és a hibás termékek cseréjéről itt olvashatsz többet! (link: Sérült termék cseréje-menüre)

 

„Viszonteladó vagyok – rám pontosan milyen szabályok érvényesek?”

 

Viszonteladó partnereink itt találhatnak meg minden információt. (link Viszonteladók számára – menüre)

 

„Viszonteladó szeretnék lenni – kinél kell érdeklődnöm?”

 

Ha szeretnél viszonteladóként ARS UNA – termékeket értékesíteni, elsőként egy viszonteladói szerződés megkötése szükséges. Erről itt találsz további információkat. (link Viszonteladók számára – menüre)

 

„Sok infót olvastam itt, de lenne még kérdésem – hol érhetem el az ARS UNÁT?”

Igyekszünk minden lehetséges kérdésre választ adni már a honlapon, de mi magunk is abban hiszünk, hogy akkor tudunk a legprecízebben segíteni, ha személyesen, illetve telefonon is tudsz érdeklődni tőlünk.

Elérhetőségeink:

Mintaboltunk címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13. (H-P 10.00 – 18.00)

Mintaboltunk telefonszáma: 061-279-23-24

E-mail címünk: info@arsuna.hu