Vásárlói információk

 

KÉRDÉSEK és VÁLASZOK a WEBSHOPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSRÓL

 

Szeretettel köszöntünk az ARS UNA – WEBSHOPban! Ezen az oldalon megtudhatod, hogy milyen módon tudsz rendelést leadni, mit kell tudni a megrendelt termékek szállításával és átvételével kapcsolatban, sőt, még arról is, hogy mit kell tenned, ha véletlenül mindkét nagyi ugyanolyan tolltartót rendelt a csemetének!

Nézzük sorban a leggyakrabban előforduló kérdéseket!

 

„Hogyan tudok rendelést leadni webshopon keresztül?”

Az Ars Una Studio webáruházában a vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. Ezt követően tudod megrendelni a kiválasztott termékeket – minden esetben a „Kosárba”-gombra kattintással.

 

„Hogyan tudom regisztrálni magam?”

Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában lévő emberalakra való kattintást követően tudsz. Amint rákattintasz a sziluettre, lenyíló ablak jelenik majd meg, majd a "Regisztráció" feliratú gomb megnyomását követően töltsd ki az űrlapot. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet és személyes adatokat adj meg, hiszen ezekkel tudunk precízen dolgozni a rendelés felvétele során.

 

„Milyen lépésekben történik a rendelés leadása?”

1. Bejelentkezés/regisztráció: 

  • Az Ars Una webshopban regisztráció után tudod összeállítani vásárlói kosarad tartalmát, vagyis a rendelést.
  • A honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva regisztrálhatod adataidat, vagy beléphetsz a már korábban megtörtént regisztráció esetén a bejelentkezéshez használt e-mail címed és jelszavad begépelésével.

2. A termék kiválasztása: 

  • Bejelentkezés után tudod kiválasztani a megrendelni kívánt termék(ek)et.
  • A termék képére kattintva nagyobb méretben is meg tudod tekinteni az adott termék fotóját. (Az ábrázolt képek a tényleges termékektől eltérőek lehetnek.)
  • Ezen az oldalon megadhatod, hogy hány darabot rendelsz a termékből, majd a KOSÁRBA gombbal hozzáadhatod azt vásárlói kosaradhoz. 

3. Megrendelés: 

  • Miután megtörtént a termékek kiválasztása, a jobb felső sarokban lévő „Kosár tartalma” feliratra kattintva állíthatod össze a termékek megrendelését.
  • A következő oldalakon történik a szállításhoz és a számlához szükséges adatok megadása, a fizetési mód kiválasztása (készpénz vagy online bankkártyás fizetés), majd a rendelés véglegesítése.
  • Az utolsó oldalon a Rendelés feladása gomb megnyomásával küldheted el megrendelésedet.
     

4. Rendelés visszaigazolása:

  • Megrendelésedről visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés során megadott e-mail címre.
     

5. A rendelés átvétele és utánvétes fizetés esetén a termékek kifizetése

 

„Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazolás a megrendelésről?”

Ha a megrendelést követő három órán belül ez nem érkezik meg a visszaigazoló levelünk, kérjük, NE küldd el újból a megrendelést, hanem vedd fel velünk a kapcsolatot az webshop@arsuna.hu e-mail címen vagy a 061-279-2320-as telefonszámon.

 

„Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?”

A webshopunkban kiválasztott termékeket házhozszállítással tudod átvenni - megrendelésedet 2-3 munkanapos határidővel a GLS futárszolgálat juttatja el hozzád.  

FONTOS! Arra kérünk, hogy a futár jelenlétében bontsd ki, és ellenőrizd a kapott csomagot, hogy a rendelésed alapján hiánytalanul és sérülésmentesen érkezett-e meg minden termék, illetve ellenőrizd, hogy a számla egyik példányát a futár nálad hagyta-e. Amennyiben a termékeknél hiányt vagy sérülést tapasztalsz, úgy azt rögtön jelezd a futárnak és vegyetek fel róla jegyzőkönyvet, így a lehető legrövidebb idő alatt orvosolni tudjuk a problémát.

 

Mi történik, ha nem tudja kézbesíteni a futár a csomagot?”

Amikor megkapod az értesítést arról, hogy a rendelésed szállítás alatt van, mi már nem látunk rá arra, hogy mi történik a csomaggal. Ebben az esetben a csomag státuszáról, érkezésének időpontjáról a GLS futárszolgálattól kérhetsz tájékoztatást a rendelési adatok megadásával. A GLS központi ügyfélszolgálatának elérhetősége: +36 20 890-0660

Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a kiszállítási címen, és másnap újból megkísérli a csomag átadását. A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően a csomagot visszaszállítják az Ars Una Studio központi raktárába és a megrendelést ez esetben töröljük.

 

„Mennyibe kerül a kiszállítás?”

  Magánvásárlóink rendeléseinek házhozszállítási díja:

        - 19 999.- Ft-ig: 1 500.- Ft

        - Bruttó 20.000 Ft vagy magasabb összegű megrendelés estén a szállítási költség ingyenes!

Viszonteladóink részére a szállítási költséget nettó 40 000 Ft vásárlási összeg felett tudjuk elengedni.

 

„Át tudom venni személyesen is a termékeket?”

Az online rendelések márkaboltban történő személyes átvétele pillanatnyilag szünetel. Csak házhozszállításra vagy márkaboltunkban személyes vásárlásra van lehetőség.

 

„Hogyan tudom kifizetni a termékek árát?”

Házhozszállítás esetén két lehetőség létezik: vagy a rendelés leadásakor online bankkártyás fizetéssel tudod kifizetni a termékeket, vagy utánvétes rendelésként készpénzzel, esetleg bankkártyával az átvétel során, a szállítást végző futárnál.
 

 

"Már elküldtem a rendelést, de módosítani szeretnék rajta - hogy tudom ezt megtenni?"

A rendelés összetételén és mennyiségein egészen addig tudsz változtatni, amíg a "kosárban" vannak a termékek, és nem véglegesíted a rendelésedet. 

A rendelés leadását követően az adott rendelésen módosítani rendszerünk automatizmusa miatt sajnos nem lehetséges.

Ebben az esetben arra kérünk, hogy írásban jelezd nekünk, hogy töröljük a rendelésedet.

Ezt követően a felhasználói profilodban a "rendelések" menüponton belül kattints a törölt rendelés sorszámára, majd a "rendelés újrarendelése" funkcióval tedd a kosaradba ismét a törölt rendelés termékeit és a vásárlás folytatásával tedd hozzá a további terméke(ke)t.

Ugyanígy tudsz törölni is terméket a már leadott rendelésből, ha valamelyik terméket mégsem kéred.

 

"Már kifizettem a rendelésemet bankkártyával, de módosítani szeretnék. Mit tegyek?"

Arra kérünk, hogy az előző pont infói alapján ugyanúgy írd meg nekünk, hogy töröljük az adott rendelést. 

A lehető legrövidebb időn belül töröljük és visszautaljuk számodra a rendelés összegét. 

Végül a "rendelések" menüpontban kattints a törölt rendelés sorszámára, és az "újrarendelés" funkcióval tetszésed szerint rendeld újra a termékeket.

 

"Két rendelést adtam le - megoldható, hogy egy csomagként küldjétek?"

A fenti két ponthoz hasonlóan kérjük, hogy ebben az esetben is írásban kérd a két rendelés törlését, majd add le egy rendelésként. Sajnos arra nincs módunk, hogy külön-külön rendeléseket egy csomagként küldjünk.

 

"Kérhetem egy általam választott napra a kiszállítást?"

Sajnos erre nincsen mód. A rendelések feldolgozása érkezési sorrend szerint folyamatosan és automatikusan történik, így sajnos sem tárolni, sem adott dátumra kiszállítani nem tudjuk őket.

 

"Most van időm leadni a rendelést, de csak 2-3 héttel később tudom átvenni. Kérhetem így a szállítást?"

Sajnos a rendszer automatizmusai folytán erre sincs mód. A rendelések feldolgozása érkezési sorrend szerint folyamatosan történik, így sajnos sem tárolni, sem adott dátumra vagy a rendeléshez képest több héttel később szállítani nem tudjuk őket.  

 

"Változtatni szeretnék a szállítási címen - hogyan tehetem meg?"

A szállítási címen a rendelés leadásáig tudsz a saját felhasználói profilodon belül módosítani. Ezt követően a GLS futárszolgálatnál tudod jelezni a változást, amikor elküldjük az értesítést arról, hogy a csomagot átadtuk a futárnak.

 

"Hétvégén/este jutott eszembe, hogy módosítani szeretnék a rendelésemen. Írtam emailt, de még nem kaptam választ. Mikor tudjátok törölni, a rendelést, hogy leadhassam helyesen?"

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 óra között elérhető. A fennmaradó időben türelmedet kérjük, amíg válaszolni tudunk kérésed kapcsán.

 

„Webshopon rendeltem, megkaptam a terméket, de mégsem szeretném megtartani – mit tegyek?”

Először is, megpróbálhatsz mégis beleszeretni – meglepő talán, de az esetek többségében sikerül!

A webshopon történt rendelések kapcsán lehetőség van arra, hogy az áru átvételét követően 14 munkanapon belül a megrendelő elálljon a vásárlástól – erről itt találsz meg minden információt. 

 

„Külföldre is kérhetek kiszállítást?”

Az ARS UNA – webshopból, sajnos, csak Magyarország területén belül tudjuk kiszállítani a megrendelt termékeket.

Tippet azonban tudunk adni, hogy miként lehet a tiéd az áhított ARS UNA – iskolatáska, vagy füzetek, iskolaszerek:

  • Megkérheted egy kedves, Magyarországon lakó barátodat, hogy átvegye a csomagodat saját lakcímét, s később ő eljuttatja hozzád
  • Hívj fel bennünket, és kérj információt, hátha a Te lakhelyedhez közel is van viszonteladó partnerünk! Európa szerte több ország kisebb-nagyobb írószerboltjai is forgalmazzák iskolaszereinket, így nagy eséllyel találunk hozzád közel eső viszonteladó partnert!

 

„Megsérült az iskolatáska – kihez fordulhatok?”

Amennyiben ARS UNA – táskánál merült fel probléma, úgy a vásárlástól számított 2 éven belül javíttatjuk, illetve a hibától függően kicseréljük.

Természetesen minden esetben szükséges hozzá a vásárlás igazoló számla megléte, illetve az, hogy a hibás termék eljusson márkaboltunkba, amelynek címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13.

Ha nem tudod, hogy javítható-e a táska, illetve, hogy mit is kellene tenned, fordulj hozzánk bizalommal a következő telefonszámon: 061-279-2324

A webshopunkon, illetve márkaboltunkban forgalmazott egyéb termékeket illető garanciáról és a hibás termékek cseréjéről itt olvashatsz többet!

 

„Viszonteladó vagyok – rám pontosan milyen szabályok érvényesek?”

Viszonteladó partnereink itt találhatnak meg minden információt

 

„Viszonteladó szeretnék lenni – kinél kell érdeklődnöm?”

Ha szeretnél viszonteladóként ARS UNA – termékeket értékesíteni, elsőként egy viszonteladói szerződés megkötése szükséges. Erről itt találsz további információkat. 

 

„Sok infót olvastam itt, de lenne még kérdésem – hol érhetem el az ARS UNÁT?”

Igyekszünk minden lehetséges kérdésre választ adni már a honlapon, de mi magunk is abban hiszünk, hogy akkor tudunk a legprecízebben segíteni, ha személyesen, illetve telefonon is tudsz érdeklődni tőlünk.

Elérhetőségeink:

Ars Una Márkabolt címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13.

Ars Una Márkabolt telefonszáma: 061-279-2324

E-mail címünk: info@arsuna.hu