KÉRDÉSEK és VÁLASZOK a WEBSHOPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSRÓL
Ezen az oldalon megtudhatod, hogy milyen módon tudsz rendelést leadni, mit kell tudni a megrendelt termékek szállításával és átvételével kapcsolatban, sőt, még arról is, hogy mit kell tenned, ha véletlenül mindkét nagyi ugyanolyan tolltartót rendelt a csemetének!
Nézzük sorban a leggyakrabban előforduló kérdéseket!
„Hogyan tudok rendelést leadni webshopon keresztül?”
Az Ars Una Studio webáruházában a vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. Ezt követően tudod megrendelni a kiválasztott termékeket – minden esetben a „Kosárba”-gombra kattintással.
„Hogyan tudom regisztrálni magam?”
Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában lévő emberalakra való kattintást követően tudsz. Amint rákattintasz a sziluettre, lenyíló ablak jelenik majd meg, majd a "Regisztráció" feliratú gomb megnyomását követően töltsd ki az űrlapot. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet és személyes adatokat adj meg, hiszen ezekkel tudunk precízen dolgozni a rendelés felvétele során.
„Milyen lépésekben történik a rendelés leadása?”
1. Bejelentkezés/regisztráció:
- Az Ars Una webshopban regisztráció után tudod összeállítani vásárlói kosarad tartalmát, vagyis a rendelést.
- A honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva regisztrálhatod adataidat, vagy beléphetsz a már korábban megtörtént regisztráció esetén a bejelentkezéshez használt e-mail címed és jelszavad begépelésével.
2. A termék kiválasztása:
- Bejelentkezés után tudod kiválasztani a megrendelni kívánt termék(ek)et.
- A termék képére kattintva nagyobb méretben is meg tudod tekinteni az adott termék fotóját. (Az ábrázolt képek a tényleges termékektől eltérőek lehetnek.)
- Ezen az oldalon megadhatod, hogy hány darabot rendelsz a termékből, majd a KOSÁRBA gombbal hozzáadhatod azt vásárlói kosaradhoz.
3. Megrendelés:
- Miután megtörtént a termékek kiválasztása, a jobb felső sarokban lévő „Kosár tartalma” feliratra kattintva állíthatod össze a termékek megrendelését.
- A következő oldalakon történik a szállításhoz és a számlához szükséges adatok megadása, a fizetési mód kiválasztása (utánvét vagy online bankkártyás fizetés), majd a rendelés véglegesítése.
- Az utolsó oldalon a Rendelés feladása gomb megnyomásával küldheted el megrendelésedet.
4. Rendelés visszaigazolása:
- Megrendelésedről visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés során megadott e-mail címre.
5. A rendelés átvétele és utánvétes fizetés esetén a termékek kifizetése
„Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazolás a megrendelésről?”
Ha a megrendelést követő három órán belül ez nem érkezik meg a visszaigazoló levelünk, kérjük, NE küldd el újból a megrendelést, hanem vedd fel velünk a kapcsolatot az webshop@arsuna.hu e-mail címen vagy a +36 30 681 1826-os telefonszámon.
„Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?”
A webshopunkban kiválasztott termékeket jelenleg házhozszállítással tudod átvenni. Szeptember közepétől lesz újra elérhető a személyes átvétel Márkaboltunkban.
Házhozszállítás esetén a megrendelésedet 1-3 munkanapos határidővel a GLS futárszolgálat juttatja el hozzád.
Magyar Postával történő kézbesítés esetén a házhozszállítási idő körülbelül 14 munkanap.
FONTOS! Arra kérünk, hogy a futár jelenlétében bontsd ki, és ellenőrizd a kapott csomagot, hogy a rendelésed alapján hiánytalanul és sérülésmentesen érkezett-e meg minden termék, illetve ellenőrizd, hogy a számla egyik példányát a futár nálad hagyta-e. Amennyiben a termékeknél hiányt vagy sérülést tapasztalsz, úgy azt rögtön jelezd a futárnak és vegyetek fel róla jegyzőkönyvet, így a lehető legrövidebb idő alatt orvosolni tudjuk a problémát.
Ha a házhozszállítás számodra nem kényelmes, úgy kérheted a rendelésedet GLS csomagpontra is. A számodra megfelelő csomagpontot a rendelés során tudod kiválasztani. A GLS csomagpontokon rendelésedet 5 munkanapig tudod átvenni. Amennyiben az átvétel kapcsán kérdésed vagy kérésed lenne, úgy a GLS futárszolgálattal tudsz egyeztetni.
2024. szeptember közepétől lehetséges majd személyesen is átvenni a megrendeléseket Márkaboltunkban.
„Mi történik, ha nem tudja kézbesíteni a futár a csomagot?”
Amikor megkapod az értesítést arról, hogy a rendelésed szállítás alatt van, mi már nem látunk rá arra, hogy mi történik a csomaggal. Ebben az esetben a csomag státuszáról, érkezésének időpontjáról a GLS futárszolgálattól kérhetsz tájékoztatást a rendelési adatok megadásával. A GLS központi ügyfélszolgálatának elérhetősége: +36 20 890-0660
Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a kiszállítási címen, és másnap újból megkísérli a csomag átadását. A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően a csomagot visszaszállítják az Ars Una Studio központi raktárába és a megrendelést ez esetben töröljük.
„Mennyibe kerül a kiszállítás?”
Magánvásárlóink rendeléseinek házhozszállítási díja, illetve GLS csomagpontra történő szállítási díja Magyarország területén:
- GLS házhozszállítás: 24 999 Ft-ig: 1 990 Ft
- GLS csomagpontra történő szállítás: 24 999 Ft-ig: 1 490 Ft
- Magyar Posta házhozszállítás 24 999 Ft-ig: 5 000 Ft
- 25 000 Ft vagy magasabb összegű megrendelés estén a szállítási költség ingyenes!
Viszonteladóink részére a szállítási költséget nettó 60 000 Ft vásárlási összeg felett tudjuk elengedni.
„Át tudom venni személyesen is a termékeket az ARS UNA Márkaboltban?”
Igen, 2024. szeptember közepe után lehetőség lesz személyes átvétellel rendelni webshopunkból. Így megrendelésedet néhány nap múlva a Csetneki u. 13. alatt található Ars Una márkaboltban tudod átvenni. FONTOS: mivel júliusban és augusztusban márkaboltunk rendkívül forgalmas, így július 1-től a Márkaboltban történő átvétel szünetel.
Az Ars Una Márkaboltban a kézbesítésről szóló értesítést követően 14 napig tudod átvenni a megrendelésedet. Amennyiben ez nem történik meg, úgy rendelésedet törölni fogjuk, a törlésről értesítést küldünk.
„Hogyan tudom kifizetni a termékek árát?”
Házhozszállítás/GLS csomagpontra történő szállítás esetén két lehetőség létezik: vagy a rendelés leadásakor online bankkártyás fizetéssel tudod kifizetni a termékeket, vagy utánvétes rendelésként készpénzzel, esetleg bankkártyával az átvétel során, a szállítást végző futárnál.
GLS csomagpont esetén a csomagpont címének kiválasztásakor láthatod, hogy az adott átvevőhelyen képszpénzzel vagy bankkártyával tudsz fizetni.
Márkabolti átvétel esetén lehetséges online bankkártyával, vagy az átvételkor készpénzben, bankkártyával vagy az Ars Una Márkabolt által elfogadott iskolakezdési utalványokkal kifizetni a rendelést.
"Már elküldtem a rendelést, de módosítani szeretnék rajta - hogy tudom ezt megtenni?"
A rendelés összetételén és mennyiségein egészen addig tudsz változtatni, amíg a "kosárban" vannak a termékek, és nem véglegesíted a rendelésedet.
A rendelés leadását követően az adott rendelésen módosítani rendszerünk automatizmusa miatt sajnos nem lehetséges.
Ebben az esetben arra kérünk, hogy írásban jelezd nekünk a webshop@arsuna.hu e-mail címre, hogy töröljük a rendelésedet.
Ezt követően a felhasználói profilodban a "rendelések" menüponton belül kattints a törölt rendelés sorszámára, majd a "rendelés újrarendelése" funkcióval tedd a kosaradba ismét a törölt rendelés termékeit és a vásárlás folytatásával tedd hozzá a további terméke(ke)t.
Ugyanígy tudsz törölni is terméket a már leadott rendelésből, ha valamelyik terméket mégsem kéred.
"Már kifizettem a rendelésemet bankkártyával, de módosítani szeretnék. Mit tegyek?"
Arra kérünk, hogy az előző pont infói alapján ugyanúgy írd meg nekünk, hogy töröljük az adott rendelést.
A lehető legrövidebb időn belül töröljük és visszautaljuk számodra a rendelés összegét.
Végül a "rendelések" menüpontban kattints a törölt rendelés sorszámára, és az "újrarendelés" funkcióval tetszésed szerint rendeld újra a termékeket.
"Két rendelést adtam le - megoldható, hogy egy csomagként küldjétek?"
A fenti két ponthoz hasonlóan kérjük, hogy ebben az esetben is írásban kérd a két rendelés törlését, majd add le egy rendelésként. Sajnos arra nincs módunk, hogy külön-külön rendeléseket egy csomagként küldjünk.
"Kérhetem egy általam választott napra a kiszállítást?"
Sajnos erre nincsen mód. A rendelések feldolgozása érkezési sorrend szerint folyamatosan és automatikusan történik, így sajnos sem tárolni, sem adott dátumra kiszállítani nem tudjuk őket.
"Most van időm leadni a rendelést, de csak 2-3 héttel később tudom átvenni. Kérhetem így a szállítást?"
Sajnos a rendszer automatizmusai folytán erre sincs mód. A rendelések feldolgozása érkezési sorrend szerint folyamatosan történik, így sajnos sem tárolni, sem adott dátumra vagy a rendeléshez képest több héttel később szállítani nem tudjuk őket.
"Változtatni szeretnék a szállítási címen - hogyan tehetem meg?"
A szállítási címen a rendelés leadásáig tudsz a saját felhasználói profilodon belül módosítani. Ezt követően a GLS futárszolgálatnál tudod jelezni a változást, amikor elküldjük az értesítést arról, hogy a csomagot átadtuk a futárnak.
"Hétvégén/este jutott eszembe, hogy módosítani szeretnék a rendelésemen. Írtam emailt, de még nem kaptam választ. Mikor tudjátok törölni, a rendelést, hogy leadhassam helyesen?"
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 óra között elérhető. A fennmaradó időben türelmedet kérjük, amíg válaszolni tudunk kérésed kapcsán.
„Webshopon rendeltem, megkaptam a terméket, de mégsem szeretném megtartani – mit tegyek?”
Először is, megpróbálhatsz mégis beleszeretni – meglepő talán, de az esetek többségében sikerül!
A webshopon történt rendelések kapcsán lehetőség van arra, hogy az áru átvételét követően 14 munkanapon belül a megrendelő elálljon a vásárlástól – erről itt találsz meg minden információt.
„Megsérült az iskolatáska – kihez fordulhatok?”
Amennyiben ARS UNA – táskánál merült fel probléma, úgy a vásárlástól számított 2 vagy 3 éven belül (táska fajtájától függ a garanciaidő) javíttatjuk, illetve a hibától függően kicseréljük.
Természetesen minden esetben szükséges hozzá a vásárlás igazoló számla megléte, illetve az, hogy a hibás termék eljusson márkaboltunkba, amelynek címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13.
Ha nem tudod, hogy javítható-e a táska, illetve, hogy mit is kellene tenned, fordulj hozzánk bizalommal a következő telefonszámon: 061-279-2324
A webshopunkon, illetve márkaboltunkban forgalmazott egyéb termékeket illető garanciáról és a hibás termékek cseréjéről itt olvashatsz többet!
„Viszonteladó vagyok – rám pontosan milyen szabályok érvényesek?”
Viszonteladó partnereink itt találhatnak meg minden információt.
„Viszonteladó szeretnék lenni – kinél kell érdeklődnöm?”
Ha szeretnél viszonteladóként ARS UNA – termékeket értékesíteni, elsőként egy viszonteladói szerződés megkötése szükséges. Erről itt találsz további információkat.
„Sok infót olvastam itt, de lenne még kérdésem – hol érhetem el az ARS UNÁT?”
Igyekszünk minden lehetséges kérdésre választ adni már a honlapon, de mi magunk is abban hiszünk, hogy akkor tudunk a legprecízebben segíteni, ha személyesen, illetve telefonon is tudsz érdeklődni tőlünk.
Elérhetőségeink:
Ars Una ügyfélszolgálat: +36 30 681 1826
E-mail címünk: webshop@arsuna.hu
Ars Una Márkabolt címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13.
Ars Una Márkabolt telefonszáma: +361-279-2324