KÉRDÉSEK és VÁLASZOK a WEBSHOPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁSRÓL
Ezen az oldalon megtudhatod, hogy milyen módon tudsz rendelést leadni, mit kell tudni a megrendelt termékek szállításával és átvételével kapcsolatban, sőt, még arról is, hogy mit kell tenned, ha véletlenül mindkét nagyi ugyanolyan tolltartót rendelt a csemetének!
Nézzük sorban a leggyakrabban előforduló kérdéseket!
„Hogyan tudok rendelést leadni webshopon keresztül?”
Az Ars Una Studio webáruházában a vásárlás előtt regisztrációra van szükség, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. Ezt követően tudod megrendelni a kiválasztott termékeket – minden esetben a „Kosárba”-gombra kattintással.
„Hogyan tudom regisztrálni magam?”
Regisztrálni a honlap jobb felső sarkában lévő emberalakra való kattintást követően tudsz. Amint rákattintasz a sziluettre, lenyíló ablak jelenik majd meg, majd a "Regisztráció" feliratú gomb megnyomását követően töltsd ki az űrlapot. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet és személyes adatokat adj meg, hiszen ezekkel tudunk precízen dolgozni a rendelés felvétele során.
„Milyen lépésekben történik a rendelés leadása?”
1. Bejelentkezés/regisztráció:
- Az Ars Una webshopban regisztráció után tudod összeállítani vásárlói kosarad tartalmát, vagyis a rendelést.
- A honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva regisztrálhatod adataidat, vagy beléphetsz a már korábban megtörtént regisztráció esetén a bejelentkezéshez használt e-mail címed és jelszavad begépelésével.
2. A termék kiválasztása:
- Bejelentkezés után tudod kiválasztani a megrendelni kívánt termék(ek)et.
- A termék képére kattintva nagyobb méretben is meg tudod tekinteni az adott termék fotóját. (Az ábrázolt képek a tényleges termékektől eltérőek lehetnek.)
- Ezen az oldalon megadhatod, hogy hány darabot rendelsz a termékből, majd a KOSÁRBA gombbal hozzáadhatod azt vásárlói kosaradhoz.
3. Megrendelés:
- Miután megtörtént a termékek kiválasztása, a jobb felső sarokban lévő „Kosár tartalma” feliratra kattintva állíthatod össze a termékek megrendelését.
- A következő oldalakon történik a szállításhoz és a számlához szükséges adatok megadása, a fizetési mód kiválasztása (utánvét vagy online bankkártyás fizetés), majd a rendelés véglegesítése.
- Az utolsó oldalon a Rendelés feladása gomb megnyomásával küldheted el megrendelésedet.
4. Rendelés visszaigazolása:
- Megrendelésedről visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés során megadott e-mail címre.
5. A rendelés átvétele és utánvétes fizetés esetén a termékek kifizetése
„Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazolás a megrendelésről?”
Ha a megrendelést követő három órán belül ez nem érkezik meg a visszaigazoló levelünk, kérjük, NE küldd el újból a megrendelést, hanem vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy a +36 30 681 1826-os telefonszámon.
„Hogyan tudom átvenni a megrendelt termékeket?”
A webshopunkban kiválasztott termékeket házhozszállítással tudod átvenni - megrendelésedet 2-3 munkanapos határidővel a GLS futárszolgálat juttatja el hozzád.
FONTOS! Arra kérünk, hogy a futár jelenlétében bontsd ki, és ellenőrizd a kapott csomagot, hogy a rendelésed alapján hiánytalanul és sérülésmentesen érkezett-e meg minden termék, illetve ellenőrizd, hogy a számla egyik példányát a futár nálad hagyta-e. Amennyiben a termékeknél hiányt vagy sérülést tapasztalsz, úgy azt rögtön jelezd a futárnak és vegyetek fel róla jegyzőkönyvet, így a lehető legrövidebb idő alatt orvosolni tudjuk a problémát.
Házhozszállítás mellett kérheted a rendelésedet GLS csomagpontra is. A számodra megfelelő csomagpontot a rendelés során tudod kiválasztani. A GLS csomagpontokon rendelésedet 5 munkanapig tudod átvenni. Amennyiben az átvétel kapcsán kérdésed vagy kérésed lenne, úgy a GLS futárszolgálattal tudsz egyeztetni.
„Mi történik, ha nem tudja kézbesíteni a futár a csomagot?”
Amikor megkapod az értesítést arról, hogy a rendelésed szállítás alatt van, mi már nem látunk rá arra, hogy mi történik a csomaggal. Ebben az esetben a csomag státuszáról, érkezésének időpontjáról a GLS futárszolgálattól kérhetsz tájékoztatást a rendelési adatok megadásával. A GLS központi ügyfélszolgálatának elérhetősége: +36 20 890-0660
Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy a kiszállítási címen, és másnap újból megkísérli a csomag átadását. A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően a csomagot visszaszállítják az Ars Una Studio központi raktárába és a megrendelést ez esetben töröljük.
„Mennyibe kerül a kiszállítás?”
Magánvásárlóink rendeléseinek házhozszállítási díja, illetve GLS csomagpontra történő szállítási díja Magyarország területén:
- 24 999.- Ft-ig: 1 500.- Ft
- 25 000.- Ft vagy magasabb összegű megrendelés estén a szállítási költség ingyenes!
Viszonteladóink részére a szállítási költséget nettó 50 000.- Ft vásárlási összeg felett tudjuk elengedni.
„Át tudom venni személyesen is a termékeket az ARS UNA Márkaboltban?”
Az online rendelések márkaboltban történő személyes átvétele pillanatnyilag szünetel. Csak házhozszállításra, GLS csomagponton történő átvételre vagy márkaboltunkban személyes vásárlásra van lehetőség.
„Hogyan tudom kifizetni a termékek árát?”
Házhozszállítás/GLS csomagpontra történő szállítás esetén két lehetőség létezik: vagy a rendelés leadásakor online bankkártyás fizetéssel tudod kifizetni a termékeket, vagy utánvétes rendelésként készpénzzel, esetleg bankkártyával az átvétel során, a szállítást végző futárnál.
GLS csomagpont esetén a csomagpont címének kiválasztásakor láthatod, hogy az adott átvevőhelyen képszpénzzel vagy bankkártyával tudsz fizetni.
"Már elküldtem a rendelést, de módosítani szeretnék rajta - hogy tudom ezt megtenni?"
A rendelés összetételén és mennyiségein egészen addig tudsz változtatni, amíg a "kosárban" vannak a termékek, és nem véglegesíted a rendelésedet.
A rendelés leadását követően az adott rendelésen módosítani rendszerünk automatizmusa miatt sajnos nem lehetséges.
Ebben az esetben arra kérünk, hogy írásban jelezd nekünk, hogy töröljük a rendelésedet.
Ezt követően a felhasználói profilodban a "rendelések" menüponton belül kattints a törölt rendelés sorszámára, majd a "rendelés újrarendelése" funkcióval tedd a kosaradba ismét a törölt rendelés termékeit és a vásárlás folytatásával tedd hozzá a további terméke(ke)t.
Ugyanígy tudsz törölni is terméket a már leadott rendelésből, ha valamelyik terméket mégsem kéred.
"Már kifizettem a rendelésemet bankkártyával, de módosítani szeretnék. Mit tegyek?"
Arra kérünk, hogy az előző pont infói alapján ugyanúgy írd meg nekünk, hogy töröljük az adott rendelést.
A lehető legrövidebb időn belül töröljük és visszautaljuk számodra a rendelés összegét.
Végül a "rendelések" menüpontban kattints a törölt rendelés sorszámára, és az "újrarendelés" funkcióval tetszésed szerint rendeld újra a termékeket.
"Két rendelést adtam le - megoldható, hogy egy csomagként küldjétek?"
A fenti két ponthoz hasonlóan kérjük, hogy ebben az esetben is írásban kérd a két rendelés törlését, majd add le egy rendelésként. Sajnos arra nincs módunk, hogy külön-külön rendeléseket egy csomagként küldjünk.
"Kérhetem egy általam választott napra a kiszállítást?"
Sajnos erre nincsen mód. A rendelések feldolgozása érkezési sorrend szerint folyamatosan és automatikusan történik, így sajnos sem tárolni, sem adott dátumra kiszállítani nem tudjuk őket.
"Most van időm leadni a rendelést, de csak 2-3 héttel később tudom átvenni. Kérhetem így a szállítást?"
Sajnos a rendszer automatizmusai folytán erre sincs mód. A rendelések feldolgozása érkezési sorrend szerint folyamatosan történik, így sajnos sem tárolni, sem adott dátumra vagy a rendeléshez képest több héttel később szállítani nem tudjuk őket.
"Változtatni szeretnék a szállítási címen - hogyan tehetem meg?"
A szállítási címen a rendelés leadásáig tudsz a saját felhasználói profilodon belül módosítani. Ezt követően a GLS futárszolgálatnál tudod jelezni a változást, amikor elküldjük az értesítést arról, hogy a csomagot átadtuk a futárnak.
"Hétvégén/este jutott eszembe, hogy módosítani szeretnék a rendelésemen. Írtam emailt, de még nem kaptam választ. Mikor tudjátok törölni, a rendelést, hogy leadhassam helyesen?"
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 óra között elérhető. A fennmaradó időben türelmedet kérjük, amíg válaszolni tudunk kérésed kapcsán.
„Webshopon rendeltem, megkaptam a terméket, de mégsem szeretném megtartani – mit tegyek?”
Először is, megpróbálhatsz mégis beleszeretni – meglepő talán, de az esetek többségében sikerül!
A webshopon történt rendelések kapcsán lehetőség van arra, hogy az áru átvételét követően 14 munkanapon belül a megrendelő elálljon a vásárlástól – erről itt találsz meg minden információt.
„Megsérült az iskolatáska – kihez fordulhatok?”
Amennyiben ARS UNA – táskánál merült fel probléma, úgy a vásárlástól számított 2 éven belül javíttatjuk, illetve a hibától függően kicseréljük.
Természetesen minden esetben szükséges hozzá a vásárlás igazoló számla megléte, illetve az, hogy a hibás termék eljusson márkaboltunkba, amelynek címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13.
Ha nem tudod, hogy javítható-e a táska, illetve, hogy mit is kellene tenned, fordulj hozzánk bizalommal a következő telefonszámon: 061-279-2324
A webshopunkon, illetve márkaboltunkban forgalmazott egyéb termékeket illető garanciáról és a hibás termékek cseréjéről itt olvashatsz többet!
„Viszonteladó vagyok – rám pontosan milyen szabályok érvényesek?”
Viszonteladó partnereink itt találhatnak meg minden információt.
„Viszonteladó szeretnék lenni – kinél kell érdeklődnöm?”
Ha szeretnél viszonteladóként ARS UNA – termékeket értékesíteni, elsőként egy viszonteladói szerződés megkötése szükséges. Erről itt találsz további információkat.
„Sok infót olvastam itt, de lenne még kérdésem – hol érhetem el az ARS UNÁT?”
Igyekszünk minden lehetséges kérdésre választ adni már a honlapon, de mi magunk is abban hiszünk, hogy akkor tudunk a legprecízebben segíteni, ha személyesen, illetve telefonon is tudsz érdeklődni tőlünk.
Elérhetőségeink:
Ars Una ügyfélszolgálat: +36 30 681 1826
E-mail címünk: [email protected]
Ars Una Márkabolt címe: 1113 Budapest, Csetneki u. 13.
Ars Una Márkabolt telefonszáma: +361-279-2324