Rövid útmutató arról, hogy hogyan állítsd össze rendelésedet az ARS UNA webshopban
Bejelentkezés/regisztráció:
- Az Ars Una webshopban regisztráció után tudod összeállítani vásárlói kosarad tartalmát, vagyis a rendelést.
- A honlap jobb felső sarkában lévő Regisztráció gombra kattintva regisztrálhatod adataidat vagy beléphetsz a már korábban megtörtént regisztráció esetén az e-mail címed és jelszavad begépelésével.
A termék kiválasztása:
- Bejelentkezés után ki tudod kiválasztani a megrendelni kívánt termék(ek)et.
- A termék képére kattintva nagyobb méretben is meg tudod tekinteni az adott termék képét. (Az ábrázolt képek színei a termék tényleges színétől kis mértékben eltérőek lehetnek.)
- Ezen az oldalon megadhatod, hogy hány darabot rendelsz a termékből, majd a KOSÁRBA gombbal hozzáadhatod azt vásárlói kosaradhoz.
Megrendelés:
- Miután megtörtént a termékek kiválasztása, a jobb felső sarokban lévő „Kosár tartalma” feliratra kattintva állíthatod össze a termékek megrendelését.
- A következő oldalakon történik a szállításhoz és a számlához szükséges adatok megadása, majd a fizetési mód kiválasztása és a rendelés véglegesítése.
- Végül a Rendelés feladása gomb megnyomásával küldheted el megrendelésedet.
Rendelés visszaigazolása:
- Megrendelésedről visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés során megadott e-mail címre.
A rendelés átvétele
- A webshopunkban kiválasztott termékeket házhozszállítással tudod átvenni - rendelésedet 2-3 munkanapos határidővel a GLS futárszolgálat juttatja el hozzád. Emellett lehetőség van GLS csomagpontra is kérni a szállítást. A számodra leginkább megfelelő szállítási módot a rendelés során tudod kiválasztani.
- Rendelésedet kifizetnekhet online bankkártyával vagy utánvéttel -utóbbi esetén készpénzzel vagy bankkártyával tudod kifizetni a megrendelést az átvétel alkalmával, a szállítást végző futárnál.
- FONTOS! Arra kérünk, hogy a futár jelenlétében bontsd ki, és ellenőrizd a kapott csomagot, hogy a rendelésed alapján hiánytalanul és sérülésmentesen érkezett-e meg minden termék, illetve ellenőrizd, hogy a számla egyik példányát a futár nálad hagyta-e. Amennyiben a termékeknél hiányt vagy sérülést tapasztalsz, úgy azt rögtön jelezd a futárnak és vegyetek fel róla jegyzőkönyvet, így a lehető legrövidebb idő alatt orvosolni tudjuk a problémát.