Az ARS UNA iskolaszerek gyártása során kiemelt figyelmet fordítunk termékeink minőségére, hogy sokáig tartósak, szépek legyenek, hiszen a mindennapok szerves részét jelentik gyermeked számára. Nem véletlen az ARS UNA iskolatáskákra és hátizsákokra vállalt 2, vagy 2021-es táskáinktól 3 év garancia, hiszen alig akad évente 1-2 táska, amely bármilyen hiba miatt cserére vagy javításra szorul.
Azonban, a legnagyobb igyekezet mellett is akad néhány táska, amely elővigyázatos használat mellett is hamarabb elkopik, mint gondolnánk – mi a teendő, tehát, ha idő előtt tönkremegy gyerkőcöd szeretett iskolatáskája?
1. ARS UNA iskolatáskákra vonatkozó 2 vagy 3 év garancia
Iskolatáskáink és hátizsákjaink kiváló minőségére rendkívül büszkék vagyunk, ezért nyugodt szívvel adunk rájuk 2 vagy akár 3 év teljes körű garanciát. Amennyiben cipzár vagy varrás sérül a táskán, úgy vállaljuk, hogy rövid időn belül megjavíttatjuk, és a javítás idejére cseretáskát biztosítunk. Amennyiben a tapasztalt meghibásodás nem javítható, és a bevizsgálás során megállapíthatjuk, hogy a probléma rendeltetésszerű használat mellett jelentkezett, úgy a táskát kicseréljük.
A panaszbejelentés menete:
- A táskán lévő sérülésről, kérjük, haladéktalanul informáld az ARS UNA Márkaboltot, ahol boltvezető kolléganőnk tudja felvenni a bejelentést, és kérdéseidre választ is tud adni.
- Azt javasoljuk, hogy a probléma meglétét haladéktalanul jelezd felénk, és amilyen gyorsan csak lehet, juttasd el hozzánk a problémás iskolatáskát. Felhívjuk rá figyelmedet, hogy amennyiben a hiba észlelését követően tovább használod a terméket, úgy a garancia érvényesítését nem tudjuk vállalni.
- Az iskolatáskát a vásárlást igazoló számlával együtt személyesen vagy postán juttasd el az ARS UNA Márkaboltba, hogy be tudjuk vizsgálni.
- A panaszról a táska megtekintését követően jegyzőkönyvet veszünk fel, amely tartalmazni fogja a tapasztalt hibát, az ARS UNA álláspontját, és ennek indoklását is.
- Amennyiben a panasz jogos, tehát az iskolatáska használata rendeltetésszerű volt, semmilyen erőszakos külső behatás nem érte, mégis elszakadt vagy eltört valamely része, úgy elsőként javításra küldjük – a javítás idejére cseretáskát biztosítunk, amelyet kizárólag mintaboltunkban, személyesen lehet átvenni.
- Amennyiben a tapasztalt hiba nem javítható, úgy a táskát egy ugyanolyanra, vagy dizájn és típus tekintetében a leginkább hasonlóra cseréljük. Ezzel kapcsolatos egyeztetésre, természetesen, van mód.
- FONTOS! A Ptk. 306 paragrafusának (2) bekezdése alapján, minden olyan esetben, ha a hiba javítható, akkor a vevő csak abban az esetben kérheti a javítás helyett a cserét vagy a készpénz visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest.
Amennyiben a javítást, vagy a cserét a forgalmazó nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, úgy a vásárló elállhat a szerződéstől és a vállalt garanciális időn belül visszakérheti a termék vételárát.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. (Ptk. 306. paragrafusának (1) bekezdése alapján.
- Szavatossági jogaidat az alábbi feltételek megléte esetén érvényesítheted:
- A vásárlási blokk (számla) megléte
- Két éven belüli vásárlás
- Szavatossági jogok elvesztésével jár:
- A vásárlási blokk (számla) hiánya
- A szavatossági igény határidőn túli bejelentése
- A termék nem rendeltetés szerű használata
- Erőszakos külső behatás
- Alaptalan a reklamáció az alábbi esetekben:
- A terméket még a bejelentés előtt házilagosan már megpróbáltad javítani
- A termék hibája már a vásárláskor is látható volt, vagy a hiba meglétét írásban vagy szóban közöltük a vásárlás során.
További információk a szavatosságról:
- A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) és annak végrehajtásáról szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet részletezi.
- A vásárlás napjától számított 6 hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet tapasztalsz a terméken, azt a lehető legrövidebb időn belül jelezd felénk.
A hiba felfedezése után a terméket már nem célszerű tovább használni, mert az ezzel okozott kárt a forgalmazó nem köteles megtéríteni - Amennyiben a hiba eredete, a reklamáció jogossága nem egyértelmű, úgy a forgalmazó köteles a vásárlástól számított 6 hónapon belül független szakvéleményt kérni.
- A vásárlás napjától számított 6. hónapon túl a 2 éves szavatossági időtartam végéig a vásárlónak kell saját költségén bizonyítania független szakvéleményt kibocsájtó szervezet által, hogy a hiba oka már az eladáskor megvolt. Ebben az esetben ha a szakvélemény jogosnak ítéli meg a vásárló reklamációját, akkor a termék vételárán felül a forgalmazó a bevizsgálás költségét is köteles megtéríteni a vásárlónak.
2. Egyéb ARS UNA textil és műanyag iskolaszerekre vonatkozó 6 hónap szavatosság
Mire vonatkozik:
- tolltartók
- sportzsákok
- tornazsákok
- kulacsok
- uzsonnás dobozok
- oldaltáskák
- pénztárcák
- mobiltartók
- ovis hátizsákok
Amennyiben a felsorolt termékek bármelyikén – rendeltetésszerű használat mellett – probléma keletkezik, keress bennünket bátran!
Szállítás során keletkezett sérülés
Javasoljuk, hogy amennyiben házhozszállítást kérsz, minden esetben a kézbesítéskor, még a futár jelenlétében nézd meg, hogy hiánytalanul és sérülésmentesen érkeztek-e meg a megrendelt termékek.
Amennyiben hiányt vagy sérülést tapasztalsz, vegyetek fel a futárral jegyzőkönyvet, és haladéktalanul jelezd felénk a problémát.
A hiány vagy sérülés napokkal később történő jelzése esetén, sajnos, nem áll módunkban orvosolni a problémát.
Bármilyen kérdés esetén keress bennünket bátran az alábbi elérhetőségeken:
Tel.: 061-279-2324
E-mail: bemutatoterem@arsuna.hu
Cím: Ars Una Studio Kft. 1113 Budapest, Csetneki u. 13.