ÚJ - Garanciális feltételek

Az ARS UNA – iskolaszerek gyártása során kiemelt figyelmet fordítunk termékeink minőségére, hogy sokáig tartósak, szépek legyenek, a mindennapok szerves részei gyermeked számára.

 

Nem véletlen az ARS UNA – iskolatáskákra vállalt 2 év garancia, hiszen alig akad évente 1-2 táska, amely bármilyen véletlen hiba miatt cserére vagy javításra szorul.

 

Azonban, a legnagyobb igyekezet mellett is akad néhány termék, amely elővigyázatos használat mellett is hamarabb elkopik, mint gondolnánk – mi a teendő, tehát, ha idő előtt tönkremegy egy táska cipzárja, vagy elhasználódik egy tolltartó?

 

 

  1. ARS UNA - iskolatáskákra vonatkozó 2 év garancia

 

Iskolatáskáink kiváló minőségére rendkívül büszkék vagyunk, ezért nyugodt szívvel adunk rájuk 2 teljes év garanciát. Amennyiben cipzár vagy varrás sérül a táskán, úgy vállaljuk, hogy rövid időn belül megjavíttatjuk, és a javítás idejére cseretáskát biztosítunk.

 

A panaszbejelentés menete:

 

  • A táskán lévő sérülésről haladéktalanul informáld az ARS UNA – Mintaboltot, ahol boltvezető kolléganőnk tudja felvenni a bejelentést, és kérdéseidre választ is tud adni.
  • Az iskolatáskát a vásárlást igazoló számlával együtt személyesen vagy postán juttasd el az ARS UNA – Mintaboltba, hogy be tudjuk vizsgálni
  • A panaszról a táska megtekintését követően jegyzőkönyvet veszünk fel, amely tartalmazni fogja a tapasztalt hibát, és az ARS UNA álláspontját, és ennek indoklását is
  • Amennyiben a panasz jogos, tehát az iskolatáska használata rendeltetésszerű volt, semmilyen erőszakos külső behatás nem érte, mégis elszakadt vagy eltört valamely része, úgy elsőként javításra küldjük – a javítás idejére cseretáskát biztosítunk
  • Amennyiben a tapasztalt hiba nem javítható, úgy a táskát egy ugyanolyanra, vagy dizájn és típus tekintetében a leginkább hasonlóra cseréljük. Ezzel kapcsolatos egyeztetésre, természetesen, van mód.
  • FONTOS! A Ptk. 306 paragrafusának (2) bekezdése alapján, minden olyan esetben, ha a hiba javítható, akkor a vevő csak abban az esetben kérheti a javítás helyett a cserét vagy a készpénz visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest.
    Amennyiben a javítást, vagy a cserét a forgalmazó nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, úgy a vásárló elállhat a szerződéstől és visszakérheti a termék vételárát.
    Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. (Ptk. 306. paragrafusának (1) bekezdése alapján)

 

Kérdésed van? Keresd bátran Mintaboltunkat: 061-279-23-24

 

 

 

További infók a szavatosságról:

 

  • A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) és annak végrehajtásáról szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet részletezi.
  • A vásárlás napjától számított 6 hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet tapasztal a terméken, azt a lehető legrövidebb időn belül jelezd felénk.
    A hiba felfedezése után a terméket már nem célszerű tovább használni, mert az ezzel okozott kárt a forgalmazó nem köteles megtéríteni.
  • Amennyiben a hiba eredete, a reklamáció jogossága nem egyértelmű, úgy a forgalmazó köteles a vásárlástól számított 6 hónapon belül független szakvéleményt kérni.
  • A vásárlás napjától számított 6. hónapon túl a 2 éves szavatossági időtartam végéig a vásárlónak kell saját költségén bizonyítania független szakvéleményt kibocsájtó szervezet által, hogy a hiba oka már az eladáskor megvolt. Ebben az esetben ha a szakvélemény jogosnak ítéli meg a vásárló reklamációját, akkor a termék vételárán felül a forgalmazó a bevizsgálás költségét is köteles megtéríteni a vásárlónak.
  • Szavatossági jogait az alábbi feltételek megléte esetén érvényesítheti:
     - A vásárlási blokk (számla) megléte
     - Két éven belüli vásárlás
  • Szavatossági jogok elvesztésével jár:
     - A vásárlási blokk (számla) hiánya
     - A szavatossági igény határidőn túli bejelentése
     - A termék nem rendeltetés szerű használata
     - Erőszakos külső behatás
  • Alaptalan a reklamáció az alábbi esetekben:
    - A termék elhasználódott
     - A terméket házilagosan javították
     - A termék hibája már a vásárláskor is látható volt, vagy a hiba meglétét írásban közölték a vevővel.

 

  1. Egyéb textil és műanyag iskolaszerekre vonatkozó 6 hónap szavatosság

 

Mire vonatkozik:

 

Tolltartók, sportzsákok, tornazsákok, kulacsok, uzsonnás dobozok, oldaltáskák, pénztárcák, mobiltartók, ovis hátizsákok

 

Amennyiben a felsorolt termékek bármelyikén – rendeltetésszerű használat mellett – probléma keletkezik, keress bennünket bátran!

 

 

  1. Szállítás során keletkezett sérülés

 

Javasoljuk, hogy amennyiben házhozszállítást kérsz, minden esetben a kézbesítéskor, még a futár jelenlétében nézd meg, hogy hiánytalanul és sérülésmentesen érkeztek-e meg a megrendelt termékek.

 

Amennyiben hiányt vagy sérülést tapasztalsz, vegyetek fel a futárral jegyzőkönyvet, és haladéktalanul lejezd felénk a problémát.

 

A hiány/sérülés napokkal később történő jelzése esetén, sajnos, nem áll módunkban orvosolni a problémát.