Garanciális feltételek

 

Az ARS UNA – iskolaszerek gyártása során kiemelt figyelmet fordítunk termékeink minőségére, hogy sokáig tartósak, szépek legyenek, hiszen a mindennapok szerves részét jelentik gyermeked számára. Nem véletlen az ARS UNA – iskolatáskákra vállalt 2 év garancia, hiszen alig akad évente 1-2 táska, amely bármilyen hiba miatt cserére vagy javításra szorul.

Azonban, a legnagyobb igyekezet mellett is akad néhány termék, amely elővigyázatos használat mellett is hamarabb elkopik, mint gondolnánk – mi a teendő, tehát, ha idő előtt tönkremegy egy táska cipzárja, vagy elhasználódik egy tolltartó?

 

ARS UNA - iskolatáskákra vonatkozó 2 év garancia

Iskolatáskáink kiváló minőségére rendkívül büszkék vagyunk, ezért nyugodt szívvel adunk rájuk 2 év teljes körű garanciát. Amennyiben cipzár vagy varrás sérül a táskán, úgy vállaljuk, hogy rövid időn belül megjavíttatjuk, és a javítás idejére cseretáskát biztosítunk. Amennyiben a tapasztalt meghibásodás nem javítható, és a bevizsgálás során megállapíthatjuk, hogy a probléma rendeltetésszerű használat mellett jelentkezett, úgy a táskát kicseréljük.

A panaszbejelentés menete:

  • A táskán lévő sérülésről, kérjük, haladéktalanul informáld az ARS UNA – Mintaboltot, ahol boltvezető kolléganőnk tudja felvenni a bejelentést, és kérdéseidre választ is tud adni.
  • Azt javasoljuk, hogy a probléma meglétét haladéktalanul jelezd felénk, és amilyen gyorsan csak lehet, juttasd el hozzánk a problémás iskolatáskát. Felhívjuk rá figyelmedet, hogy amennyiben a hiba észlelését követően tovább használod a terméket, úgy a garancia érvényesítését nem tudjuk vállalni.
  • Az iskolatáskát a vásárlást igazoló számlával együtt személyesen vagy postán juttasd el az ARS UNA – Mintaboltba, hogy be tudjuk vizsgálni
  • A panaszról a táska megtekintését követően jegyzőkönyvet veszünk fel, amely tartalmazni fogja a tapasztalt hibát, az ARS UNA álláspontját, és ennek indoklását is
  • Amennyiben a panasz jogos, tehát az iskolatáska használata rendeltetésszerű volt, semmilyen erőszakos külső behatás nem érte, mégis elszakadt vagy eltört valamely része, úgy elsőként javításra küldjük – a javítás idejére cseretáskát biztosítunk
     
  • Amennyiben a tapasztalt hiba nem javítható, úgy a táskát egy ugyanolyanra, vagy dizájn és típus tekintetében a leginkább hasonlóra cseréljük. Ezzel kapcsolatos egyeztetésre, természetesen, van mód.
  • FONTOS! A Ptk. 306 paragrafusának (2) bekezdése alapján, minden olyan esetben, ha a hiba javítható, akkor a vevő csak abban az esetben kérheti a javítás helyett a cserét vagy a készpénz visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest.

    Amennyiben a javítást, vagy a cserét a forgalmazó nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, úgy a vásárló elállhat a szerződéstől és a vállalt garanciális időn belül visszakérheti a termék vételárát.

    Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. (Ptk. 306. paragrafusának (1) bekezdése alapján
  • Szavatossági jogaidat az alábbi feltételek megléte esetén érvényesítheted:
     - A vásárlási blokk (számla) megléte
     - Két éven belüli vásárlás
     
  • Szavatossági jogok elvesztésével jár:
     - A vásárlási blokk (számla) hiánya
     - A szavatossági igény határidőn túli bejelentése
     - A termék nem rendeltetés szerű használata
     - Erőszakos külső behatás
     
  • Alaptalan a reklamáció az alábbi esetekben:
     - A terméket még a bejelentés előtt házilagosan már megpróbáltad javítani
     - A termék hibája már a vásárláskor is látható volt, vagy a hiba meglétét írásban vagy szóban közöltük a vásárlás során.

 

További információk a szavatosságról:

  • A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) és annak végrehajtásáról szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet részletezi.
  • A vásárlás napjától számított 6 hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet tapasztalsz a terméken, azt a lehető legrövidebb időn belül jelezd felénk.
    A hiba felfedezése után a terméket már nem célszerű tovább használni, mert az ezzel okozott kárt a forgalmazó nem köteles megtéríteni
  • Amennyiben a hiba eredete, a reklamáció jogossága nem egyértelmű, úgy a forgalmazó köteles a vásárlástól számított 6 hónapon belül független szakvéleményt kérni.
  • A vásárlás napjától számított 6. hónapon túl a 2 éves szavatossági időtartam végéig a vásárlónak kell saját költségén bizonyítania független szakvéleményt kibocsájtó szervezet által, hogy a hiba oka már az eladáskor megvolt. Ebben az esetben ha a szakvélemény jogosnak ítéli meg a vásárló reklamációját, akkor a termék vételárán felül a forgalmazó a bevizsgálás költségét is köteles megtéríteni a vásárlónak.
     

Egyéb textil és műanyag iskolaszerekre vonatkozó 6 hónap szavatosság

Mire vonatkozik:

  • tolltartók
  • sportzsákok
  • tornazsákok
  • kulacsok
  • uzsonnás dobozok
  • oldaltáskák
  • pénztárcák
  • mobiltartók
  • ovis hátizsákok

Amennyiben a felsorolt termékek bármelyikén – rendeltetésszerű használat mellett – probléma keletkezik, keress bennünket bátran!

 

Szállítás során keletkezett sérülés

Javasoljuk, hogy amennyiben házhozszállítást kérsz, minden esetben a kézbesítéskor, még a futár jelenlétében nézd meg, hogy hiánytalanul és sérülésmentesen érkeztek-e meg a megrendelt termékek.

Amennyiben hiányt vagy sérülést tapasztalsz, vegyetek fel a futárral jegyzőkönyvet, és haladéktalanul jelezd felénk a problémát.

A hiány vagy sérülés napokkal később történő jelzése esetén, sajnos, nem áll módunkban orvosolni a problémát.

Bármilyen kérdés esetén keress bennünket bátran az alábbi elérhetőségeken:

Tel.: 061-279-2324

E-mail: info@arsuna.hu

Cím: Ars Una Studio Kft. 1113 Budapest, Csetneki u. 13.